i heart elmo



opening kapar (klang doe )

asslamualaikum semua warga blog :)  , amboii dah mcm ape je kan hihi . tgok TITTLE nurul kali nieh . hmm nak cite pasal opening dekat klang hari tu . tau tak ape maksod opening tu ? ha kan nurul krja kat pasaraya . so bukak kedai baru untuk tambah kan lagi cwgn yg sedia ade tu lah . :) bermula lah al-kisahhh tayyib :P
tapi kan tgok lah dulu photo dekat bawah nieh . kngan antara kami semua . tapi ramai yg tade gmbo nieh . jgn usha lebih-II noh HIHI :)

dari kiri -afiq (staff jasin , melaka) , k.mona (manager kitorg  , (ayim (staff masai johor) , syafiq (staff k.gajah) , k.wani (staff semnyih selangor)

BISMILLAHHIROHMANIRAHIM HIHI 

hari pertama smpai dekat kapar klang tu aku terase mcm cuak semacam je , sebab kan byangkan lah ade 3 org lelaki dann 2 prmpuan (hnya staff dri cwgan nurul , nurul dgn k.lela) gilo bak angg tak penah siot ddok mcm tu . lepas tu kenal-II dgn 2 org lelaki yg dok kat bahgian stor besar pnye , yg sorg lagi tu mmg kenal drpada LZS lagi dah kenal dgn mmat tu ..  lepas tu buat stock dan naikkan stock . mlm tu pulak ade prlawanan bola . ha ape lagi kitorg semua pegi lah kedai yg berdekatan makan smbil tgok bola (malaysia vs thailand) . yg menyakitkan hati mlm tu kan malaysia boleh pulak dah seri 1-1 . hmm kene nganjing jela dgn budak sri lanka yg dari stor tuh . hmm mase tgah syok-II tgok bola tu kan . ade pulak sorg lagi budak dari cwgan jasin smpai . yg smpai nye hmm lelaki lagi lah jwabnye :D 









3 hari nurul dgn k.lela tidor hnye due org prmpuan yg ade . bapak seyh hari frst seram gak tapikan dah hari seterusnya dah cmm bese jew .. ha lepas tuh hari yg ke-4 dah k.syawal dgn k.mas dtg . hilanglah siked rase ketakutan dlm diri tu . hari yg keberape tah syafiq dtg . terase kebahagian disitu sbb mmbe sejati dtg hihi . mlm tu kitowg pegi ler ICT S.ALAM SYEKSYEN 7 . wahhh gile kau jah best siott . kitorg pegi dgn mmbe lela nieh . hmm mmbe lelaki die lah . lepas tu mmat tu on je die tak kesah . smpai je destinasi yg ingin dituju aku jalan dgn syafiq , lela dgn kawan die tu . hmm dah mcm coup je kitorg mlm tu :) .

lepas bebrapa hari tu , sorg-II balek cwgn dorg balek . mule-II k.lela . sebab time tu die mmg dlm notis resign .. mlm tu mmg bnjir gile lah dgn tgisan air mata aku dgn k.lela . tapikan semua sedih sebab antara-II bnyak-II staff die yg pling bising mulut nye. mcm-II telatah die buat .hmmm hope die lagi oke lepas die resign tu .. hmm esoknye pulak syafiq pulak balek cwgn . sumpah lepas 2 org budak cwgn aku balek , aku mendu jew , mmg tak berckp lgsong lah dgn semua . die je kat cashier . gilalah . kawan rapat balek mmg rase kesunyian nye hmm >< .. mlm tu kitowg karok sebab syafq last k.mona bawak :) .
pagi-II tu afiq pulak balek , die balek tak bgitau pon , ttbe tgok die tak de , kuang ajar btol bdak tu HAHA . 

tiap-II mlm kitorg keluar , k.mona bawak , die lah , manager pling best . kitorg pegi ict , karok , uptown ngan mcm-II lagi meyh . mmg best kenangan dekat kapar . lepas tu kecik pulak balek . huh tu lagi rase kehilangan sebab aku rapat dgn die sebab die sebaya aku :( . masyaallah sedihhh siott . die ade bagi aku bear-II , wrne purple . hmm tu lah kenangan yg ade dpt dari die . esok nye pegi uptown , ayim belnje jersi sebab besok nye aku balek , mmg tak sgke lah semua tu . time aku balek tu kesian dekat k.mona ngan k.wani tade geng .. ttapi maseh ade ayim yg tak balek . aku dpt bntal star dari k.wani hihi *bgge kejap*

tak de yg special aku bgi dorg , just k.wani ngan k.mona akuu bgi bear , ayim aku bgi jersi MU lepas tu kecik aku bgi jam ngan rntai :'( . weyyy aku rndu korg beb rndu gile pig nieh hmm :'( .. aku takkan lupe korg smpai bile-II , lepas tu kalau ade jodohh kite jmpe dekat lain tmpat :D










copyright blogskin byschaaalhassan